.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت باید برای کاهش تورم چاره اندیشی کند
ملت همواره در آیین ها و مناسبت ها یارای دولت بوده بنابراین باید دولت نیز برای تامین رفاه جامعه چاره اندیشی کند. اصل نظارت و جدی گرفتن بر کارکردهای دولت از سوی نمایندگان و ضرورت صفت ماندگار ...

آیت الله نور الله طبرسی گفت: گرانی افسار گسیخته و تورم موجود در جامعه تاب مردم را درآورده است بنابراین دولت باید برای رفع معضل گرانی و کاهش تورم در جامعه چاره اندیشی کند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: نظارت دولت بر صاحبان صنوف برای جلوگیری از گران فروشی در جامعه باید جدی تر شود.

وی خاطر نشان کرد: ملت همواره در آیین ها و مناسبت ها یارای دولت بوده بنابراین باید دولت نیز برای تامین رفاه جامعه چاره اندیشی کند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقوع خشکسالی در مازندران این میزان را در کشور بی سابقه دانست و خواستار تخصیص اعتبار بیشتر برای جبران خسارات کشاورزان استان از سوی وزیر جهاد کشاورزی شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس هشتم با مقام معظم رهبری گفت: ایشان بر اصل نظارت بیشتر نمایندگان بر کارکردهای دولت و مسئولین تاکید داشتند.

آیت الله طبرسی با بیان این مهم که اصل نظارت و جدی گرفتن بر کارکردهای دولت از سوی نمایندگان باید جدی گرفته شود در عین حال بر ضرورت صفت ماندگار بودن نمایندگان تا پایان دوره مسئولیت شان در کشور تاکید کرد.

وی همچنین در بخش اول خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به هجمه های دشمن مبنی بر کم رنگ جلوه دادن حضور جوانان در عرصه های مختلف بیان داشت: بیش از 80 درصد شرکت کنندگان عزاداری فاطمیه در استان و ساری را جوانان تشکیل دادند.

به گفته طبرسی، جوانان مازندرانی با حضور پرشور خود در آیین های عزاداری حضرت فاطمه در واقع الگوی صحیح و پاکی برای جوانان ایرانی شده و فاطمیه را به مانند عاشورا در جامعه فرهنگ سازی کردند.

وی با تاکید بر تقویت بنیان دولت از سوی مردم جامعه گفت: دولت نهم دولت پرکاری است لیکن باید دولتمردان این دولت تقویت شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اصل تبعیت از ولایت فقیه را جزء لاینفک ملت بزرگ ایران دانست و گفت: ملت ایران به برکت ولایت فقیه در جهان خودنمایی و اقتدار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.